pátek 29. dubna 2016

Ve skutečnosti je to líčení hodně výrazné!



       XXL a móda


  Už dlouho nosím v hlavě tuto myšlenku.Tak jako určitě spousta z nás,ženských...
Dnes chci psát opět o módě,kterou miluji,ale nemůžu nezabrousit do tohoto tématu.Do velice ožehavého tématu.Neboli je opravdu tak důležité mít velikost XS?Když budu hubená budu i více šťastná?
Pominu-li  zdravotní rizika,stav a komplikace spojené s obezitou a budu se bavit jen o takové té zdravé ženskosti od velikosti L až XXL,aby jsme si rozuměly,co mám na mysli.
Můžu se módně oblékat jen jako hubená?Může být silná žena,dívka  sebevědomá,krásná,šťastná...?Znám spoustu krásných žen,holek,které jsou při těle a jsou opravdu krásné,šik a sexy,tak proč se stále snaží zhubnout?

Toto je Ashley Graham. S dovolením sem si vypůjčila pár jejích fotek běžně dostupných na internetu.
Supermodelka XXL. Někdo,kdo na svých křivkách neskutečně dobře vydělává.Velká průkopnice plnoštíhlé sexy,nositelné módy.Pro mě je to neuvěřitelně krásná baba,která má opravdu "koule"a svoje tělo umí velmi dobře nosit.Můj velký obdiv a respekt.
Je prostě boží!!!
Ale abych se vrátila k tématu Móda.Mým "postižením" samozřejmě v uvozovkách trpí celá moje rodina.Ale to už tak bývá.Někdy s větším,někdy s menším nadšením se poslušně,hlavně děti samozřejmě,navlékají do všemožných věciček,co jim připravím.Ale přesto si myslím,že jsou ještě mnohem,mnohem,mnohem horší případy než sem já.Samozřejmě!
A poslední k čemu sem se vlastně chtěla celou dobu dostat je,jak mi se v daném oblečení cítíme a jak nás vnímá okolí.Já například,o kom jiném bych taky psala,že?!Já tedy mám ráda modní trendy,módní věci,né všechny,jistě,ale opravdu ráda to měním.Hitem letošního jara jsou podle mě tyhle botky.Slip-on jsou nové,lepší "baleríny".Né, že bych balerínky neměla ráda a už si žádné nikdy  nekoupila,ale tyhle boty jsou prostě Cool!Variabilní,nositelné ke všemu,no prostě na jaro ideální.
A jejikož jsou opravdu nositelné ke všemu a ke všemu vypadají skvěle,vzala sem si je takhle jednou k černým neprůhledným punčochám,růžové koženkové krátké sukni,růžové rozevláté halence,růžovému svetříku,stáhla sem vlasy a všechno sem korunovala sytě korálovou matnou rtěnkou.Výstřední?Já myslím,že určitě ne.Pro někoho možná...Do růžova jsem sladila i mojí malou slečnu a vyrazily jsme do ulic.Cítila  jsme se dobře,sebevědomě,prostě skvěle.Nevím,spousta lidí mi vždycky říkalo a říká,že se umím nosit.Faktem je,že i když v centru,kam jsme šli,chodí spousta různých a rozdílných lidí,všímala sem si,že po mě všichni dost koukají...Bylo to tou korálovou rtěnkou?Spojením růžové a černé?Že sem měla mini a nemám nohy jak dvě párátka?Nebo,že mi to jen jednoduše slušelo?Nevím a nedozvím se to...Ale upřímně je mi to asi jedno.Nemám a nebudu mít nikdy padesát kilo i s postelí a kdybych je chtěla,ale opravdu chtěla mít,tak je přeci mám.Jasně,vždy  je,co měnit,zlepšovat,zpevňovat,ale byla bych pak víc štˇastná. Já myslím,že nikoliv.A proč?Protože ano,mám se ráda,jaká sem.Svým způsobem jsem i spokojená jaká jsem a dokonce si myslím,že vypadám dobře tak jak jsem a existují lidé,kteří mě mají rádi,přesně tak,jak jsem.
Proto ano,chci být fashion a beauty blogger ,i když mám velikost L-XL. Protože mě to strašně baví,a to přeci stačí...
Atˇ dělám,co dělám nejde obrátit,takže obraťte prosím PC, :-).
Jako vždy díky,jestli jste dočetly mojí skoro zpovědˇ,až sem,hrajte si s módou,když od toho je a zase příště pa pa pa  :-) :-) :-)






1 komentář:

  1. Ano, i my XXL jsme normální ženy, které se rády oblékáme a pokud máme trošku estetického cítění, tak nám to i sluší.
    Hezký článek.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat

ŠEST SPOTŘEBOVANÝCH PRODUKTŮ A JEDEN TYP Ahoj,    Vždycky mám strašnou radost, když něco dopotřebuji! Ne pro to, že mi to došlo, ...