úterý 25. října 2016

                    

                             TESTOVÁNÍ ŘASENEK                                                   



Začínají se mi tu trochu kupit použité řasenky, tak sem si řekla , že bych se mohla s Vámi podělit o moje zkušenosti a postřehy, a ráda bych Vám některé doporučila a jiné zas nikoliv. Tak jdeme na to : 




Rimmel

Volume Colourist



Jako vždy sem se zbytečně nadchla pro tuhle řasenku díky reklamě, jak jinak... Krasným balením a pěkným provedením jistě zaujme. To je ale asi tak všechno. Její složení obsahuje přírodní barviva a tónovací  komplex, který by měl řasy po více jak dvou týdnech pravidelného každodenního používání  přirozeně obarvovat. To bohužel nemůžu posoudit, tak často sem ji nepoužívala....
Řasenka má hezký, pravidelný kartáček se štětinami do áčkového tvaru, s kterým se bez problému dostanete i do vnitřního koutku oka. Řasy neslepí a pěkně oddělí, ale bohužel pouze pro velmi přirozené nalíčení. Řasy nezahustí ani je neprodlouží, takže podle mě bych řasenku rozhodně  nedoporučovala kupovat, pokud máte tedy rádi jako já, pěkně  výrazně nalíčené řasy.



Rimmel

Scandaleyes Rockin Curves


Tuto řasenku mám ještě ve starší verzi a obalu a velmi nadšená z ní též nejsem. Zahnuty štětinový kartáček je sice přesně pro mě, hodně zhušťuje, ale neprodlužuje. Řasy jsou pořádně černo černé, ale už druhá vrstva je dost slepuje a nadšeni nebudete ani při odličování, protože jde dost těžko z řas dolů. Nikterak extra rychle nevysychá a přes den se občas něco od drolí, ale není to žádná tragédie. Znova bych si ji ovšem také nekoupila.




Rimmel

Scandaleyes Lycra Flex


Ovšem tady je to jiná káva. 
Dlouho jsem ji už nekupovala, tak nevím, jestli se u nás ještě prodává.. Já ji mám už vyschlou, ale používám jí, když potřebuji řasy pročesat a oddělit při používání jiné řasenky. Což hovoří myslím za vše. 
Balení gigantické. Kartáček velký, štětinatý, jak jinak, jako u všech mých řasenek. Někomu by to mohlo možná vadit a u spodních řas to může být opravdu trochu problém. Ale myslím že ni, co by jedna vatová tyčinka nespravila. Řasy příliš neprodlužuje, ale hodně obarvuje a zahušťuje. Rychle zasychá,  přes den neodpadává a ani se nedrolí. naproti tomu se večer celkem dobře odličuje, a i když si nanesete dvě tři vrstvy, myslím, že Vám řasy neslepí. Do téhle řasenky bych šla určitě znovu!



Avon

Big daring volume mascara

Vodeodolna



Tak jestli je vodě odolná sem nezkoušela, v bazénu sem se s ní totiž nekoupala.
 Baleni je opravdu Big, kartáček též, štětinatý, velký, zahnutý podle řas. Řasenku sem použila párkrát, je dost mokrá, nepřijde mi že nikterak vysychá a to ji mam už celkem dlouho. Ale jak píšu, použila sem ji párkrát, protože hrozně slepuje. Sice dost prodlužuje a zhušťuje, ale to je Vám celkem na prd, když se řasy scvrknou do třech mega řas. Odlíčíte jí špatně, což je celkem pochopitelné a přes den vytváří šmouhy kolem očí.
Takže řasenky od Avonu, teda přesněji tuto řasenku bych určitě nedoporučila!





Dermacol

Angelash



Po velmi dobré řasence Devilash přibyla do Dermacol rodiny její andělská verze řasenka Angelash. Krásné bílo-zlaté balení mě upoutalo a protože sem s její ďábelskou sestřičkou byla spokojená, šla sem i do téhle verze. Velký štětinatý zahnutý kartáček je fajn. Je sice velký, ale ne příliš velký, aby jste si nemohly nalíčit i ty nejmenší řasy na horním víčku, dolní řasy sem radši nezkoušela. A hned Vám vysvětlím proč. Řasenka je totiž příšerně mokrá. Tak mokrá, že  slepuje. A to tak , že hrozně! Musím použít, další řasenku abych řasy od sebe oddělila. Šlo by asi počkat ,až  řasenka vyschne, ale proč, když je tu Devilash?! Takže za mě opět ne. Nedoporučuji. A velké zklamání.





Cien

Waterproof Mascara Push up!


 

Velké, ale velké překvapení je tady!
U řasenky z Lídlu ( myslím za 40 korun) opravdu nářez! Nevím, jak moc je vodě odolná, ale dá celý den, nedrolí se a neopadává. Odličuje se dobře. Není přitom ani moc mokrá ani příliš suchá ( ani mi zatím nevyschla, a to už jí mám celkem dlouho). Neříkám, že vytváří bůhvíjaký dramatický pohled, nebo, že je to nejlepší řasenka na světě, ale neslepuje, jemně prodlouží, sice moc nezhušťuje, ale nalíčíte s ní v pohodě i spodní řasy a to se počítá :-). Prostě tuhle řasenku, která vytváří  pěkné řasy  pro běžné denní líčení, za ty peníze, rozhodne musíte mít! Nezklame Vás!







Clarins Paris

Be Long Mascara

Tak tahle řasenka je sice trochu dražší, ale moc, moc mě baví! Neopadává, neobtiskává se, neslepuje řasy, vydrží celý den, dobře se odličuje,  no prostě je báječná. Obsahuje ošetřující sérum, které podporuje přirozený růst řas a udělá Vám řasy černo černé, krásně je prodlouží, sice je příliš nezahustí, ale kartáček je takový ten velmi pravidelný , střelkovitý do špičky, super ohebný a bohužel umělý. Což není můj šálek čaje, ale není to zase ten ostrý se špičatými  bodlinami, se kterým se bojíte, teda alespoň  já, že si vypíchnete oko.
A taky velmi příjemně a  luxusně voní. Rozhodně to nejsou vyhozené peníze, za to Vám ručím!



Lancome paris

Hypnose Drama


Jako vždy (u luxusnějších řasenek) vitamínový  komplex a speciálně zahnutý štětinatý  kartáček, který je jakoby do dvou výhybek, takže nanášení  řasenky je opravdu jednoduché. Řasenka je absolutně akorát mokrá, řasy natočí, zhustí, neopadává, ani se nedrolí během dne. Neobtiskává se na víčko a velmi příjemně voní. Také se dobře odličuje, nevytváří na řasách i po dalších vrstvách takový ten velký lepkavý nános mascary. Vím, že to asi bude jednostranný nudný názor, ale já na ni opravdu neshledávám žádné zápory, jedině možná.....cena. Je přeci jen trochu dražší, ale za ten mega černý  magický pohled to podle mě opravdu stojí. Takže vřele, ale upřímně doporučuji, a z našich dnešních testovaných holek, řasenek vyhlašuji jasného vítěze!! Yes! Za mě je tato numero 1!








Tak doufám, že jste se zase něco jiného dozvěděly, ale řasenka je velmi individuální záležitost a co jedné vyhovuje, druhá může nesnášet. Takže se mějte krásně a snad zase příště u dalšího mého článku. Sledovat mě můžete na instagramu jako : miska.s_blogspot.com  nebo na FB  jako Michaela Sádlo Spolidoro. pa pa pa :-) :-) :-)







Žádné komentáře:

Okomentovat

ŠEST SPOTŘEBOVANÝCH PRODUKTŮ A JEDEN TYP Ahoj,    Vždycky mám strašnou radost, když něco dopotřebuji! Ne pro to, že mi to došlo, ...