čtvrtek 30. listopadu 2017

                                            
                          

                       BLOGERKY A KNIHY



   Poslední rok se s knihami, které vydávají blogerky doslova roztrhl pytel...A já, jako správný milovník blogů a YouTube jsem si samozřejmě některé  tituly nemohla nechat ujít. A tady je můj skromný názor na ně:
Jo ještě, samozřejmě nejsem žádný literární kritik (ostatně v některých případech je literatura velmi silné slovo), takže moji recenzi berte s rezervou. :-)


   Začnu knihou STYL od DAGMAR GABULOVÉ


Titulek zní: Cesta ke kráse, sebevědomí a charismatu. Kniha pro ženy, které chtějí zářit...
No nevím…Chápu, že napsat knihu o oblékání a stylu opravdu asi není jednoduché. Ale tohle tedy fakt ne! Budu moc krutá, když napíšu, že jsou to vyhozené peníze?! Knížka toho možná slibuje moc a moje očekávání bylo vysoké, ale to co se v ní píše, naleznete v pohodě v každém trochu lepším módním časopise.


Navíc hlavního sponzora knihy - Halada šperky, naleznete vyfoceného na každé stránce, což mě nijak taky nenadchlo. Přebal je pěkný, forma zpracování se mi už tak nelíbí. Za titul dáte něco kolem tří stovek více či méně, ale bohužel za to opravdu nestojí...



Další kniha má název JÁ, BLOGERKA a je od JANY KUŽELOVÉ


   „Kniha pro každou ženu (nejen) 30+ aneb žít život tak, aby nás bavil. Tohle čtení nesmí chybět v kabelce žádné ženy.“ Stojí na obálce. 
A já musím jen souhlasit. Téma je tentokrát úplně z jiného soudku a je jím sám život. Blogerka se vtipně v krátkých povídkách zamýšlí nad, pro nás ženy velmi důležitými tématy. Jako jsou chlapy, nevěra, vztahy, budoucnost a tak dále a tak dále. Forma jsou: krátké povídky něco na způsob Haliny Pawlovské (kterou já mám velmi ráda) a nejednou mě rozesmála, což je důkaz, že se při čtení nudit určitě nebudete. Na přebalu knížky je sama autorka, balení je pěkné, jednoduché řekla bych. Zaplatíte za ní 250-300 max. a troufnu si říci, že za to ty peníze stojí!


Kniha SVĚT POD LU se jmenuje stejně jako YouTube kanál autorky LUCIE DOLEJŠÍ



   Na uvedení této knihy na trh jsem se moc těšila. Na YouTube kanál Svět podle LU se nedívám pravidelně, ale mám ho ráda. Autorku sleduji spíš na instagramu, protože její videa jsou "strašně" dlouhé, a i když mě delší videa baví, tohle už je opravdu móóc rozkecané. Ale zpět ke knize. Kniha je větší a silnější než ty dvě předešlé, má tvrdou pololesklou vazbu a na obálce samozřejmě samotnou autorku. Ale jak…
Nevím, ale tahle fotka...to fakt asi ne…“Průvodce krásou každé bohyně bez ohledu na váhu a věk!“ Ok
„Vstupte bez ostychu do světa vlastní krásy!“ no dobrá.
„Objevte v sobě bohyni, kterou jste vždy chtěla být!“ no to už snad také ne ne?!
Obsah: Ten mě baví. Je pěkně rozčleněn, doplňují ho fotky a obrázky, akorát je strašně zdlouhavý, ale to už je prostě autorčin rukopis….
Za 240 až 315 korun českých dostanete podrobný návod, jak se oblékat, líčit a tak dále se spoustou užitečných rad na všechno možné. Nejhorší je asi ten přebal...



GET THE LOUK : *JE TO NA TOBĚ od LUCIE DEJMKOVÉ




Tak tenhle YouTube kanál sleduji opravdu pravidelně a tuhle blogerku fakt žeru, takže jsem si její knižní počin nemohla nechat ujít! Přebal knihy je matný s moc hezkou fotkou autorky, originálně podanou, tak jako je ona sama. Členění a forma psaní je super přehledná., jednoduše podané rady a popisy. Akorát bych jí doporučila hlavně začátečníkům v make-upu a kosmetickém světě. Ale i tak se mi dobře četla a jsem ráda, že ji mám doma. Za 160 až 260 korun budete mít doma publikaci, která se žádnému milovníkovi kosmetiky a líčení určitě neztratí, takže doporučuji! Jednoznačně!






LOVE  x STYLE x LIFE od CARENCE DORÉ




   Pokud obdivujete krásné ženy, jejich šarm a styl, pravdě podobně Vás jako mě uchvátí kniha světoznámé bloggerky Garance Doré. 
Chcete vědět, jak nosit jednotlivé doplňky, jak být šik i s kruhy pod očima, stát se majitelkou šarmantního hlasu, z čeho vychází vnitřní krása, nebo jak milovat muže? Všechno ve vašem životě může mít styl, hořet láskou a temperamentem, ale zároveň ve vás může zůstat křehkost a neodolatelná ženskost. Knížka se Vám bude líbit ještě více, pokud máte cestovatelského ducha. New York, pařížské kavárny – no, kdo by to nechtěl zažít?! Zpracování, ilustrace, fotky a celá forma zpracování knihy Vás absolutně pohltí. Já osobně, ji v této kategorii lehkých "žánrů" doporučuji všemi deseti! Pro každou holku, bez ohledu na věk, která miluje fashion a life styl. A 320- 380 korun nejsou rozhodně vyhozené peníze.



Takže to byly moje názory na tento styl knih... Snad si vyberete!
Budu ráda, když mě budete sledovat  ZDE  nebo na mém INSTAGRAMU : https://www.instagram.com/misa.s.s/ , kde jsem jako misa.s.s
PA PA PA :-) :-) :-)  

Žádné komentáře:

Okomentovat

ŠEST SPOTŘEBOVANÝCH PRODUKTŮ A JEDEN TYP Ahoj,    Vždycky mám strašnou radost, když něco dopotřebuji! Ne pro to, že mi to došlo, ...