středa 7. února 2018

                                                          

                        Na vyhození část I.

    Dobrý úvod, že? Tak doufám, že na vyhození nebude i tahle mini recenze!J
Mám tady plnou krabici R.I.Pek, takže už je musím postupně vyhazovat, takže začnu pomálu…



   První spotřebovaným produktem je řasenka od L´ORÉALU  Paradice Extatic. 


Zhušťující a prodlužující řasenka s „ňákým„ olejem. O 90 % intenzivní a objemnější řasy. O 98 % delší řasy a o 79% jemnější a pružnější řasy. Toť popis na produktu. Kdo to vymýšlí? O 79%, jak to změří? Ach jo, tyhle popisky...Každopádně řasenka je skvělá, řekla bych jedna z nejlepších, kterou v drogerii můžete sehnat! Celkem rychle se ale jakoby vypotřebovala a přestala být bez "cucků". Stále je sice dosti „mokrá“, ale už je složitější se s ní pěkně namalovat bez žmolků na řasách. Poměr kvalita cena super!
Koupila bych si jí znova? Určitě ANO!!!
Cena : 210- 300kč

 ŘASENKA PERVERSION od URBAN DECAY. O této řasence, jsem už psala, takže budu stručná.
Začátek super, řasy dělá krásné, spíš dlouhé než husté, ale je to opravdu ta nej řasenka z parfumérie? Za mě určitě ne! Rychle vysychá a není opravdu až tak úžasná. Poměr kvalita cena nedostačující. I horší sehnatelnost (pro mě). Koupila bych si jí znovu? Za ty peníze, co stojí, už určitě ne!!!
Cena: 750 Kč

   






    Textilní  „plátýnková“ maska od Balea DM.( Koupíte v DM Drogerii samozřejmě.) Tato je s výtažky z mořských řas pro unavenou pleť na dodání hydratace a zářivého vzhledu. Maska je dostatečně „mokrá“ a velká. Co dodat? Je úžasná! Poměr kvalita cena velmi dobrý! Koupila bych si jí znova? Určitě a neustále kupuji a různé!
Cena: 35 korun!!!

   









Čistící rukavice z mikrovlákna pro citlivou pleť. Takže přesně pro mě. Nepoužívám ji na odličování, na to ostatně není ani určena. Ale na očištění pleti, spolu s "ňákým" čistícím gelem nebo peelingem nebo prostě samostatně po ránu. No je opravdu fajn. Koupila bych si jí znova? Určitě, navíc je malá, skladná a dobře se pere.

Cena: tu jsem bohužel nenašla, ale do stovky...

Toť zatím vše. Sledujte mě též na instagramu jako : misa.s.s
A Pa pa pa Míša

Žádné komentáře:

Okomentovat

ŠEST SPOTŘEBOVANÝCH PRODUKTŮ A JEDEN TYP Ahoj,    Vždycky mám strašnou radost, když něco dopotřebuji! Ne pro to, že mi to došlo, ...